Alumniyhdistys hakee jäsenpalvelu- ja viestintäsihteeriä

Alumniyhdistys 2023

Helsingin yliopiston alumniyhdistys ry hakee jäsenpalvelu- ja viestintäsihteeriä vakituiseen kokopäiväiseen työsuhteeseen 1.12.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Alumniyhdistys on yli 5000 jäsenen itsenäinen ja aktiivinen yhteisö, joka tarjoaa Helsingin yliopiston entisille opiskelijoille ja työntekijöille vuosittain n. 60 monipuolista tapahtumaa, rahanarvoisia jäsenetuja sekä mahdollisuuden pitää yllä yhteyttä yliopistoon vielä valmistumisen jälkeenkin.

Jäsenpalvelu- ja viestintäsihteeri vastaa Alumniyhdistyksen jäsen- ja asiakaspalvelusta eri kanavissa, hallinnoi yhdistyksen jäsenrekisteriä ja muita tietojärjestelmiä sekä hoitaa viikoittaista jäsenviestintää viestintäsuunnitelman mukaisesti. Lisäksi jäsenpalvelu- ja viestintäsihteeri osallistuu tiiviisti yhdistyksen tapahtumien järjestelyihin ja toimiston arjen pyörittämiseen läheisessä yhteistyössä muiden työntekijöiden kanssa. Pienessä ja ketterässä organisaatiossa jäsenpalvelu- ja viestintäsihteeri pääsee monipuolisesti osaksi Alumniyhdistyksen toimintaa, ja arvostammekin monipuolista osaamista sekä halua oppia uutta.

Toivomme hakijoilta hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, kokemusta asiakaspalvelusta ja akateemisesta järjestötoiminnasta, hyviä tietoteknisiä taitoja, monipuolista viestinnällistä osaamista uutiskirjeistä aina some-päivityksiin sekä yleistä can do -asennetta monipuolisten työtehtävien keskellä. Tehtävä edellyttää kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja useiden eri projektien edistämiseen samanaikaisesti sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Hyvä ruotsin ja englannin kielen taito katsotaan eduksi, minkä lisäksi arvostamme kiinnostusta yliopistoyhteisöä ja alumnien yhteisöllisyyttä kohtaan.

Tarjoamme jäsenpalvelu- ja viestintäsihteerille iloisen ja innostavan työympäristön osana yliopistoyhteisöä sekä mukavia kohtaamisia innokkaiden alumnien kanssa. Työaika on 37,5 tuntia viikossa ja palkka työsuhteen alussa 2600 €/kk. Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa torstaihin 16.11.2023 klo 12.00 mennessä toiminnanjohtaja Ville Sinnemäelle osoitteeseen ville.sinnemaki@alumniyhdistys.fi. Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun, jotka järjestetään perjantaina 24.11. klo 12-16. Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Ville Sinnemäki (puh. 050 581 9650, ensisijaisesti ke 8.11. klo 11-13 ja ti 14.11. klo 13-15).