Alumniyhdistyksen jäsenet mentoreina

Alumniyhdistuksen joukosta on valittu mentorit kaudelle 2018-2019. Mentorina toimiminen on sekä hauskaa että energisoivaa. Se ei vaadi niinkään työtä, vaan hieman aikaa ja viitseliäisyyttä, kuvailee useamman kerran mukana ollut mentori Otto Mattsson. Tällä kaudella mukana on yli 100 aktoria ja heitä mentoroimassa 29 alumnia. Kullakin mentorilla on 2–5 opiskelijaa ryhmässään. Ryhmät tapaavat puolen vuoden ajan omavalintaiseen tahtiin ja tapaan. Yhteiseen päätöstilaisuuteen kokoonnutaan toukokuussa 2018.

Ilmoitamme tällä sivulla ja sähköpostitse kun mentorihaku kaudelle 2018-2019 aukeaa. Käy varmistamassa henkilökohtaisella linkilläsi, että olet valinnut kiinnostuksen kohteeksesi “Toimimaan mentorina” jotta lähetämme viestin sinulle. Löydät henkilökohtaisen linkin sähköpostista, joka on otsikoitu Jäsenmaksu 2018 ja yhteystietojen päivitys tai Tervetuloa Alumniyhdistyksen jäseneksi.

Seuraa mentoroinnin etenemistä ryhmämentoroinnin kotisivuilta

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tästä