Linkedin-koulutus: Laita profiilisi kuntoon työnhakua varten

HUOM: Koulutuksen ajankohta on muuttunut ja se pidetään ennakkotiedoista poiketen 29.11.

Onko sinulla LinkedIn-profiili, mutta et ole varma mitä kaikkea siellä pitäisi olla ja mitä kaikkea sillä kannattaisi tehdä? Oletko aktivoimassa työnhakuasi ja haluat hyödyntää siinä parhaalla mahdollisella tavalla myös LinkedIniä? Alumniyhdistyksen LinkedIn-koulutus vastaa kysymyksiisi! Kouluttaja Merli Juustila käy läpi työnhaussa hyödynnettävät LinkedIn-kikat ja myös palvelun viimeisimmät uudistukset, joiden myötä profiilisi saattaa olla päivityksen tarpeessa. Koulutukseen osallistuaksesi tarvitset valmiiksi luodun LinkedIn-profiilin ja perustiedot palvelun käytöstä.

LinkedIn on yhä tärkeämpi työkalu uran rakentamisessa, ja vahvalla LinkedIn-profiililla tuot esiin osaamistasi tehokkaasti. Myös Alumniyhdistyksen Alumni Ambassador -ohjelma toimii juuri LinkedInissä. Alumni Ambassador on Alumniyhdistyksen keino auttaa opiskelijoita heidän urahaaveissaan ajasta ja paikasta riippumatta, ja LinkedIn-alustalla alumnit ja opiskelijat voivat kohdata helposti omilla ehdoillaan.

Maanantai 29.11.2021 kello 17-19. Tapahtuma toteutetaan kokonaan verkossa, ja suoratoistolinkki lähetetään ilmoittautuneille erikseen.