Jäsenhankinta

Uudet jäsenet ovat tärkeitä yhdistykselle kuin yhdistykselle, ja nykyinen jäsen on mitä parhain toiminnan ja jäsenyyden hyötyjen esittelijä. Alumniyhdistys esittelee itseään mm. messuilla ja tapahtumissa, joissa viihdymme usein laajallakin porukalla tehden jotain hauskaa ja hyödyllistä. Ilmoita halukkuudestasi, niin kutsumme sinut mukaan seuraavaan tapahtumaan vahvistamaan vanhoja ja uusia verkostoja!

Et tarvitse erityisiä ennakkotietoja auttaessasi jäsenhankinnassa – me esittelemme aina tarkasti kampanjan ja autamme sinua jäsenyyden hyötyjen sanoittamisessa. Katso tästä joidenkin jäsenten perustelut sille, miksi juuri he ovat aktiivisia jäseniä.

Muistathan myös, että sähköisessä jäsenkortissa on helppo rekrytointitoiminto Kutsu ystäväsi jäseneksi, jonka kautta voit tarjota jäsenyyttä ystävälle tai tutulle, kun tiedät hänen puhelinnumeronsa. Helppoa ja tehokasta!