Alumnien vappuristeily

Vispilä

Tule mukaan virittäytymään vapputunnelmaan alumniseurassa! Viimeksi suuren suosion saanut Alumnien vappuristeily tulee taas. Alumneille varattu oma laiva Pw/s Vispilä lähtee Kauppatorilta vappuaattona klo 15, risteilee pari tuntia upeissa maisemissa Helsingin edustalla ja palaa Kauppatorille klo 17.15, juuri parahiksi ennen tänä vuonna Mantan lakituksen korvaavaa ylioppilaiden vappuspektaakkelia. Tarjolla matkan aikana on iloista yhdessäoloa hyvässä seurassa, pelimannimusiikkia ja kaikille tuttuja yhteislauluja. Laivalla palvelee myös kahvila A-oikeuksin.

Vappuristeilylle myydään 100 lippua, jolloin viileämmän sään sattuessa kaikki osallistujat mahtuvat nauttimaan risteilystä laivan sisätiloihin. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistumismaksu Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän seuralaisilleen on 35 €/hlö. Ilmoittaudu mukaan maksamalla osallistumismaksu Alumnikaupassa. Tule mukaan käynnistämään vapun vietto yhdessä muiden alumnien kanssa pian jo perinteeksi muodostuvalla tavalla!

Palautetta viimevuotisen vappuristeilyn osallistujilta:

“Mukava, rento tilaisuus fiksussa seurassa.”

“Hauska, välitön tunnelma. Kiva että oli hieman ohjelmaa ja lauluja, mutta ei liikaa!”

“Loistotunnelma! Kiitos upeasta ideasta ja hyvästä toteutuksesta!”

“Ensimmäinen Alumniretki jolle osallistuin eikä jää viimeiseksi!”

Tiistai 30.4.2024 kello 15-17.15, Kauppatori.