Teologian alumnit ry

miekat_f00a3571_0

Teologian alumnit ry on teologien oma yhteisö. Yhdistys järjestää keskustelutilaisuuksia ja illanistujaisia teologien erilaisten ammatillisten identiteettien tukemiseksi ja yhteyksien luomiseksi alumnien opiskelijoiden kesken. Lisäksi yhdistys tekee vaikuttamistyötä. Yhdistyksellä on noin 50 jäsentä.

Jäseneksi voi liittyä henkilö, joka on suorittanut Helsingin yliopistossa teologian alan tutkinnon. Jäseneksi hyväksytään myös teologiaa opiskelleet henkilöt, jotka haluavat edistää yhdistyksen tarkoitusperiä. Jos haluat olla sekä Teologian alumnit ry:n että Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen jäsen vuonna 2018, voit maksaa kaksoisjäsenmaksun 41€, joka sisältää sekä Alumniyhdistyksen että Teologian alumnit ry:n jäsenmaksun. Säästät 10€.