Berlin Alumni Club

Helsingin yliopiston alumniyhdistys, Aalto-yliopiston alumniosasto ja Suomalainen instituutti Saksassa tekivät yhteistyötä vuosina 2015-2016 järjestämällä Berliinin paikallisklubin. Paikallisklubi kokoontuu säännöllisesti kahdesti vuodessa.

Berlin Alumni Clubin tavoitteena on tuoda yhteen Helsingin yliopiston ja Aalto-yliopiston alumnit, jotka asuvat ja työskentelevät Berliinin alueella. Kaikki Helsingin yliopiston alumniyhdistyksen jäsenet voivat liittyä paikallisklubiin.

Klubi järjestää akateemista ja vapaamuotoista ohjelmaa, jakaa tietoa Helsingin ja Aalto yliopistosta sekä toteuttaa muita tavoitteidensa ja alumniyhdistyksen arvojen mukaisia projekteja. Tavoitteena on järjestää mahdollisimman kevyellä organisaatiolla mahdollisimman hyvää, älyllisesti innostavaa toimintaa kaksi kertaa vuodessa.