Kuka on Pekingin alueella toimiva alumni?

Alumneja ovat Helsingin yliopistossa tutkinto-oikeuden saaneet, tutkimustyössä olleet ja työsuhteeseen nimitetyt. Tutkintoa ei ole tarvinnut suorittaa valmiiksi. Myös opiskelijat ja työntekijät ovat alumneja. Kaikki jotka asuvat, työskentelevät tai säännöllisesti Bejingissä käyvät ovat tervetulleita liittymään China Alumni Clubiin.  Meidän alumnien perheenjäsenet ja ystävät ovat myös lämpimästi tervetulleita osallistumaan paikallisklubin tapahtumiin. Luodaan uusia ystäviä ja jaetaan kokemuksiamme Helsingistä ja Pekingissä!
Jäseniä kannustetaan liittymään Helsingin yliopiston alumniyhdistykseen, koska se luo vankan perustan paikallisklubin toiminnan tukemiselle.
Voit liittyä tällä liittymislomakkeella tai suoraan klubin tapahtumissa. Liittyminen on vapaaehtoista.