YHTEENVETO VUODESTA 2020

AlumniForumissa Vuoden Alumni 2020 Ilkka Herlin luennoi aiheesta Entä jos voimme päästä tuhoavasta parantavaan luontosuhteeseen? Elää harmoniassa osana luontoa? Kulttuuritreffeillä vierailtiin mm. Designmuseo Arabiassa ja nähtiin TOVE-elokuvan ennakkonäytös. Alumniyhdistyksen jäsenet pääsivät seuraamaan eri alojen huippututkimuksen saavutuksia TSV:n kanssa järjestetyssä Tiedeklubi-ohjelmasarjassa. John Nurmisen Säätiö kutsuivat yhdistyksen jäsenet Itämeripäivään. Suurlähettiläs Keijo Norvanto, professori Annan Mauranen, oikeustieteen alumni Martti Timgren ja Suomen Lähi-idän instituutin säätiön asiamies FT Inka Nokso-Koivisto keskustelivat matematiikan alumnin Susanna Miekk-ojan johdolla Alumnit maailmalla  – Iran ihan oikeasti tapahtumassa Iranin politiikasta, kulttuurista, koulutuksesta ja tulevaisuudesta. Tapahtumassa korostettiin alumnilta alumnille jaettavaa tietoa ja lisäarvoa. Vuosikokous ja Alumnijuhla pidettiin poikkeustilanteesta johtuen virtuaalisesti. Maaliskuussa COVID-19 pandemia aiheutti usean kevään tapahtuman peruuntumisen tai siirtämiseen. Syksyllä totuteltiinkin hybridi- ja virtuaalitapahtumien haasteisiin ja mahdollisuuksiin.