KANSALLISTEATTERIN ERIKOISTARJOUKSET – ALUMNEILLE JOPA -35%

Kansallisteatteri

Kansallisteatteri täyttää vuonna 2022 upeat 150 vuotta. Tule juhlimaan kanssamme! Juhlavuosi näkyy paitsi teatterissa, myös muiden muassa Teatterimuseossa ja digialustoilla. Juhlavuoden ohjelmisto levittäytyy kaikille näyttämöillemme ja niiden yli! Päivitämme juhlavuoden tapahtumia juhlavuosisivullemme.

Alumniyhdistyksen yhteistyökumppanina Kansallisteatteri tarjoaa vaihtuvia erikoistarjouksia ja kutsuja erilaisiin tilaisuuksiin – jopa 35% alennuksella. Näistä erikoistarjouksista tiedotetaan yhdistyksen verkkosivuilla, sähköpostitse ja sähköisessä jäsenkortissa. Etu koskee ainoastaan erikseen sovittuja esityksiä.

Kansallisteatteri on Helsingin ytimessä sijaitseva suomalaisen teatterin lippulaiva, joka tarjoaa ajatuksia ja tunteita herättävää laatuteatteria aina uudesta kotimaisesta draamasta ikivihreisiin klassikoihin – tervetuloa kokemaan, oivaltamaan ja inspiroitumaan live-taiteen äärelle!