YLIOPISTO-LEHTI PAINETTUNA KOTIIN – SÄÄSTÄ 20 €

1200x800px_YOkansia

Yliopisto-lehti on yleistajuinen tiedeaikakauslehti, joka katsoo maailmaa tutkitun tiedon näkökulmasta ja tarjoaa lukijoilleen uusimpaan tietoon perustuvia oivalluksia. Seitsemänkymppisiään juuri viettänyt lehti seuraa Helsingin yliopiston 11 tiedekunnan tutkimusta, kysyy parhailta tutkijoilta ja kertoo faktat ymmärrettävästi ja kiinnostavasti. Vuonna 2019 Tiedeviestintäpalkinnon saanut Yliopisto sai kiitosta myös lukijatutkimuksessa 2021: lehteä pidetään luotettavana, ammattitaitoisesti tehtynä ja hyödyllisenä. Jos haluat tilata Yliopisto-lehden määräaikaistilauksena, Alumniyhdistyksen jäsenetuna saat sen 40 % alennuksella hintaan 30 €/kalenterivuosi (norm. 50 €). Tilaus maksetaan Alumniyhdistyksen jäsenmaksun yhteydessä. Kun maksat lehtitilauksen viimeistään 18.1.2024, ehdit saada vuoden 2024 kaikki numerot.

Seuraa Yliopisto-lehteä somessa:
Facebook: helsinki.fi/yliopisto-lehti