Alumnimatkat

Seikkailu, jolla on tarkoitus. Ikimuistoisia kokemuksia alumnien ja akateemisten asiantuntijoiden kanssa.

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Lisätietoa matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Färsaaret – Pohjois-Atlantin saariryhmä 6.-11.6.2022

Färsaaret (Føroyar) on Tanskalle kuuluva itsehallinnollinen saariryhmä, jonka parlamentti Løgting on yksi maailman vanhimmista. Saarten väestö polveutuu viikingeistä, jotka tulivat saarille 800-luvulla. Färsaarten poikkeuksellisen rikas tarinankerronta-, laulu- ja tanssiperinne ovat aina kiinnostaneet Pohjoismaiden tutkijoita.

Matkalla vierailemme museoissa, kirkoissa ja Tórshavnin yliopistossa (Fróðskaparsetur Føroya) sekä kulttuurikeskus Pohjolan talossa (Norðurlandahúsið). Tutustumme myös Färsaarten ainutlaatuiseesn luontoon, erityisesti sen kuuluisaan linnustoon ja mielenkiintoiseen kasvistoon. Matkalle osallistuu paikallinen asiantuntija.

Seuraamme COVID-19 tilannetta ja toimimme viranomaisten suositusten mukaisesti. Tiedustelut ja varaukset matkatoimistolta alumni@axtours.fi tai puhelimitse 040 483 4950.

Tulevat alumnimatkat

• 21-28.9.2022  Skotlanti. Matkan asiantuntijaluennoitsija toimii professori Henrik Meinander.
  • 19.-29.11.2022 Israel ja Palestiina. Matkan asiantuntijaluennoitsija toimii professori Hannu Juusola.
  • Etelä-Korea ja Japani kevät tai syksy 2023. Matkan asiantuntijaluennoitsijoina toimivat FM, Annika Vellonen (Etelä-Korea) ja FM, Aleksi Järvelä (Japani).

Matkan esittet julkaistaan kesäkuussa 2022. Voit nyt ilmoittaa kiinnostuksesi matkatoimistolle: alumni@axtours.fi tai +358 40 483 4950.

(päivitetty 24.5.2022)