RADIONS SYMFONIORKESTER – SPARA 10 %

Radions symfoniorkester är Rundradions orkester som har i uppgift att producera finsk musik och främja finsk musikkultur. RSO ger varje år varierande erbjudanden för föreningens medlemmar. Medlemmarna får 10 % rabatt på normalprissatta enkelbiljetter till RSO:s konserter våren 2020. Priset på enkelbiljetter är 32 €/ 27 €/ 22 € (obs. 16.1. & 17.1. 42 €/ 37 €/ 32 €). Konsertprogrammet publiceras på RSO:s webbplats och på föreningens webbplats under medlemsförmåner. Biljetter kan köpas på Ticketmasters försäljningsställen, då tillkommer en serviceavgift på 3–3,50 € / biljett. Biljettförsäljningen i Musikhuset debiterar ingen serviceavgift. Visa upp ditt medlemskort vid kassan för att nyttja förmånen.

Enkelbiljetter

Medlemmar erhåller en rabatt på 10% på normalprissatta biljetter till RSO:s konserter våren 2020. Konsertprogrammet hittar man på RSO webbsidor. Vårens enkelbiljetter är nu till salu.

Biljetter kan köpas:

• I Musikhusets biljettförsäljning, Mannerheimvägen 13 A. I Musikhuset debiteras ingen serviceavgift. Du erhåller rabatten genom att visa upp Alumnföreningens tryckta eller elektroniska medlemskort för år 2020
  • Du kan även reservera biljetter via Ticketmaster, då tillkommer Ticketmasters serviceavgift till biljettpriset. Eller via telefontjänst 0600 10 800 (1,98 e / min + pvm + eventuell reservationsavgift). Nämn alumnrabatten vid bokningen och var färdig att bevisa ditt medlemskap genom att visa ditt elektroniska eller tryckta medlemskort. Rabaterade biljetter kan inte köpas eller reserveras via Ticketmasters webbutik.
  • Musikhusets biljettförsäljning är öppen må-fre kl. 9-18 och lö kl. 9-17. I musikhusets biljettförsäljning debiteras ingen serviceavgift. På andra Ticketmasters försäljningsställen debiteras ticketmasters behandlingsavgift 1,50-5€ / biljett.