RSO KONSERTTILIPPUJA – SÄÄSTÄ -10%

RSO

Radion sinfoniaorkesteri on Yleisradion orkesteri, jonka tehtävänä on tuottaa ja edistää suomalaista musiikkikulttuuria. RSO tekee yhdistyksen jäsenille vuosittain vaihtuvia tarjouksia. Jäsenetuna saat kevään 2020 konserttien normaalihintaisista kertalipuista 10% alennuksen. Kertalippujen hinnat ovat 32€ / 27€ / 22€ (16.1. & 17.1. 42 / 37 / 32 €). Konserttiohjelma löytyy RSO:n verkkosivuilta ja yhdistyksen jäsenetusivuilta. Lippuja voi ostaa Ticketmasterin myyntipisteistä, jolloin lipun hintaan lisätään palvelumaksu 3-3,50 € / lippu. Musiikkitalon lipunmyynnissä ei veloiteta palvelumaksua. Näytä kassalla sähköistä tai paperista jäsenkorttia hyödyntääksesi etua.

Kertaliput

Kevään 2020 konserttien normaalihintaisista kertalipuista jäsenet saavat 10 %:n alennuksen. Konserttiohjelma löytyy RSO:n verkkosivuilta. Kevään kertaliput ovat myynnissä.

Lippujen ostaminen:

• Musiikkitalon lipunmyynnistä, Mannerheimintie 13 A. Musiikkitalon lipunmyynnissä ei veloiteta palvelumaksua. Saat alennukset esittämällä vuoden 2020 sähköisen tai paperisen jäsenkortin.
  • Voit varata liput myös Ticketmasterilta (ent. Lippupalvelu), jolloin hintaan lisätään Ticketmasterin palvelumaksu. Puhelinpalvelu 0600 10 800 (1,98 e / min + pvm) sekä mahdollinen varausmaksu. Mainitse varauksen yhtyedessä alumniedusta. Alennuslippuja ei voi ostaa tai varata Ticketmasterin verkkokaupasta.
    Mainitsethan varauksen yhteydessä alumniedusta ja varauduthan todistamaan Alumniyhdistyksen jäsenyytesi lippua lunastaessasi (paperinen tai sähköinen jäsenkortti).
  • Musiikkitalon lipunmyynti on avoinna ma–pe klo 9–18 ja la klo 9–17. Musiikkitalon lipunmyynnissä asiakkaalta ei veloiteta palvelumaksua. Muissa Ticketmasterin myyntipisteissä hintaan lisätään Ticketmasterin käsittelykulut 1,50-5 €/lippu.