RSO KONSERTTILIPPUJA – SÄÄSTÄ -10%

RSO

Radion sinfoniaorkesteri on Yleisradion orkesteri, jonka tehtävänä on tuottaa ja edistää suomalaista musiikkikulttuuria. RSO tekee yhdistyksen jäsenille vuosittain vaihtuvia tarjouksia. Jäsenetuna saat kevään 2020 konserttien normaalihintaisista kertalipuista 10% alennuksen. Kertalippujen hinnat ovat 32€ / 27€ / 22€ (16.1. & 17.1. 42 / 37 / 32 €). Konserttiohjelma löytyy RSO:n verkkosivuilta ja yhdistyksen jäsenetusivuilta. Lippuja voi ostaa Ticketmasterin myyntipisteistä, jolloin lipun hintaan lisätään palvelumaksu 3-3,50 € / lippu. Musiikkitalon lipunmyynnissä ei veloiteta palvelumaksua. Näytä kassalla sähköistä tai paperista jäsenkorttia hyödyntääksesi etua.

Kertaliput

Kevään 2020 konserttien normaalihintaisista kertalipuista jäsenet saavat 10 %:n alennuksen. Konserttiohjelma löytyy RSO:n verkkosivuilta. Kevään kertaliput ovat myynnissä.

Lippujen ostaminen:

Musiikkitalon lipunmyynnistä, Mannerheimintie 13 A. Musiikkitalon lipunmyynnissä ei veloiteta palvelumaksua. Saat alennukset esittämällä vuoden 2020 sähköisen tai paperisen jäsenkortin.Voit varata liput myös Ticketmasterilta (ent. Lippupalvelu), jolloin hintaan lisätään Ticketmasterin palvelumaksu. Puhelinpalvelu 0600 10 800 (1,98 e / min + pvm) sekä mahdollinen varausmaksu. Mainitse varauksen yhtyedessä alumniedusta. Alennuslippuja ei voi ostaa tai varata Ticketmasterin verkkokaupasta.Mainitsethan varauksen yhteydessä alumniedusta ja varauduthan todistamaan Alumniyhdistyksen jäsenyytesi lippua lunastaessasi (paperinen tai sähköinen jäsenkortti).Musiikkitalon lipunmyynti on avoinna ma–pe klo 9–18 ja la klo 9–17. Musiikkitalon lipunmyynnissä asiakkaalta ei veloiteta palvelumaksua. Muissa Ticketmasterin myyntipisteissä hintaan lisätään Ticketmasterin käsittelykulut 1,50-5 €/lippu.