RSO:N KONSERTTILIPUT – SÄÄSTÄ 10 %

RSO kausi 2024-25

Radion sinfoniaorkesteri (RSO) tarjoaa yhdistyksen jäsenille vuosittain vaihtuvia alennuksia.

Alumniyhdistyksen jäsenenä saat normaalihintaiset kertaliput 10 % edullisemmin. Etu koskee Musiikkitalon konserttisalissa soitettavia kevään 2024 ja esityskauden 2024–25 konsertteja poislukien vierailukonsertit. Etuhintaisten lippujen ostorajoitus on max 2 lippua / hlö / konsertti. Syyskauden 2024 kertaliput ovat myynnissä 14.8.2024 alkaen ja kevätkauden 2025 liput 9.12.2024 alkaen.

Lisäksi Alumniyhdistyksen jäsenenä saat 2024–25 kauden perjantaisarjan kausilipun etuhintaan 400 / 350 / 250 € (normaalihinta 434 / 373 / 288 €). Hintaluokka määräytyy paikkakategorian I–III mukaan. Etu koskee normaalihintaisia kausilippuja (eläkeläis- ja opiskelijaliput normaalin hinnaston mukaisesti). Kausiliput ovat myynnissä 15.5.–5.8.2024. Etuhintaisten kausilippujen ostorajoitus on enintään 2 lippua / hlö.

Syyskaudesta alkaen hinnat sisältävät aina Musiikkitalon palvelumaksun sekä vaatesäilytyksen. Alumniyhdistyksen jäsenyys on pyydettäessä todistettava konserttikäynnin yhteydessä voimassa olevalla jäsenkortilla.

Lunasta liput etuhinnalla Musiikkitalon lipunmyynnistä (avoinna ma–pe klo 9–18 ja la klo 10–17). Näytäthän kassalla jäsenkorttisi hyödyntääksesi etua. Liput ovat syyskaudesta alkaen myynnissä myös RSO:n omassa verkkokaupassa. Saadaksesi jäsenetuhinnan verkkokaupassa tarvitset alennuskoodin, jonka voit tarvittaessa pyytää Alumniyhdistyksen toimistosta.