UniSport för AlumnFukser – Spara 452€ i året

UniSport1

Unisport erbjuder en specialförmån åt Alumnföreningens AlumnFukser. Du kan skaffa ett säsongskort till personalpriset 12 månader 207 € (norm. 659 €) och erhålla kurser och massage till förmåndskundpris (förmånen innehåller inte plan- och salbokningar).  Ifall det är två år eller mindre sedan du utexaminerats är du AlumnFuks. En avgiftsfri semestermånad för ett säsongskort på 12 månader gäller inte AlumnFukser. Se noggrannare villkor och priset för övriga tjänster i Unisports prislista. Prisen är giltiga fram till den 31.8.2021.

Unisport träningsfaciliteter är öppna och servicen öppnas gradvis. Först öppnas gymmen och utemotionsgrupper samt massage och personal traning -service. Även Livestream-timmarna fortsätter. Kolla upp de noggrannare anvisningarna på Unisports webbsida före träning.

Såhär köper du ett säsongkort:

1. Ta en bild på ditt medlemskort (elektroniskt eller papperskort) och skicka bilden till den skyddade e-post adressen: unisport.asiakaspalvelu@helsinki.fi.s
  2. Meddela i e-posten att du vill köpa UniSports säsongkort eller 10-gångers kort till alumnpris.
  3. Kundrådgivaren uppdaterar då din kundgrupp så att du vid inloggning på webbutiken kan utnyttja alumnförmånen
  4. Observera att behandlingstiden för meddelanden är 5 dagar.
    Ifall du vill kan du köpa kortet från träningsfaciliteten under öppethållningstiderna.
    Observera att träningstiderna nu bokas på förhand så det är inte möjligt att stanna kvar direkt för att träna