Alumni & lapsi: Suomen Lucia ja koko perheen kierros päärakennuksessa

Lucia

Suomen Lucia 2022 vierailee Helsingin yliopistolla ja levittää lämpöä, valoa ja iloa Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen. Lucia laulaa meille kuoronsa kanssa, minkä jälkeen laulamme muutaman yhteislaulun. Lucian vierailu tarjoaa loistavan tilaisuuden alumneille ja lapsille kokoontua yhdessä juuri ennen joulua – tervetuloa!

Lucian esiintymisen jälkeen pääsemme lyhyelle koko perheen kierrokselle vastaremontoituun yliopiston päärakennukseen. Päärakennus on täynnä akateemisia symboleja, taideteoksia ja historian havinaa, jotka tarjoavat jännittävää katseltavaa myös perheen pienimmille.

Tapahtumassa on rajallinen määrä paikkoja ja osallistuminen edellyttää ilmoittautumista. Muistathan myös ilmoittaa kanssasi mahdollisesti osallistuvien lasten lukumäärän.

Lauantai 17.12.2022 kello 10-11, Christina-sali (Yliopiston päärakennus, Aleksanterinkatu 5).

Alumni Afterwork: Opiskelijoiden vappuperinteet

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla mielenkiintoisia tarinoita yliopistoyhteisöstä sekä tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kyt..
Kuva: JT-Line

Alumnien vappuristeily