Alumnien vappuristeily

Ilves

Kuva: JT-Line

Tule mukaan virittäytymään vapputunnelmaan alumniseurassa! Alumneille varattu tyylikäs m/s Amiraali lähtee Kauppatorilta vappuaattona klo 15, risteilee pari tuntia upeissa maisemissa Helsingin edustalla ja palaa Kauppatorille klo 17.30, juuri parahiksi ennen Mantan lakitusta. Tarjolla matkan aikana on iloista yhdessäoloa hyvässä seurassa, pelimannimusiikkia ja kaikille tuttuja yhteislauluja. Laivalla palvelee myös kahvila A-oikeuksin. Vappuristeilylle myydään 100 lippua, jolloin viileämmän sään sattuessa kaikki osallistujat mahtuvat nauttimaan risteilystä laivan sisätiloihin.

Vappuristeilyn hinta on 29 € – ilmoittaudu mukaan ostamalla lippusi Alumnikaupasta allaolevan linkin kautta. Muistathan sen jälkeen vielä ilmoittaa osallistujatietosi erillisellä lomakkeella, niin tieto mahdollisista päivityksistä tavoittaa sinut. Lippuja ei kuitenkaan voi varata Ilmoita osallistujatietosi -linkin kautta, vaan paikat täytetään ostojärjestyksessä. Tervetuloa mukaan aloittamaan uusi iloinen vappuperinne yhdessä muiden alumnien kanssa!

Sunnuntai 30.4.2023 kello 15-17.30, Kauppatori.