ALUMNIGOLF VII

Pieni_Golf_ei_pvm

Perinteinen AlumniGolf on ollut parin vuoden tauolla, ja nyt on korkea aika päästä taas pelaamaan kiertopalkinnon, parikilpailun ja erikoiskilpailun voitosta Peuramaan golfkentällä. AlumniGolfiin osallistuu niin alumneja kuin yliopiston henkilökuntaa. Mukaan voi kutsua toisen pelaajan vaikka hän ei olisi Alumniyhdistyksen jäsen.

Perinteiseen tapaan pääkilpailuna on henkilökohtainen tasoituksellinen pistebogey-kisa, jossa pelataan ikuisesti kiertävästä AlumniGolf-kiertopalkinnosta. Muina kilpailuna ovat parikilpailu (best-ball) ja erikoiskisat. Kilpailijaparit jokainen muodostaa itse sopimalla toisen pelaajan kanssa siitä, sekä ilmoittamalla joukkueensa ilmoittautumislomakkeella. Kiertopalkinnosta voi myös pelata osallistumatta parikilpailuun. Pelin jälkeen syömme yhteisen lounaan ja jaetaan palkinnot.

Tänä vuonna kisataan toista kertaa Nissen maljasta. Oikeustieteen alumni Nils-Henrik Wasenius lahjoitti maljan vuonna 2019 seuraavin säännöin: Maljasta kilpailevat tänä vuonna 70 vuotta täyttävät tai vanhemmat pelaajat. Voittajan ratkaisee pääkilpailun pisteet. Nissen malja kiertää vuosittain ja pelimuoto seuraavaksi vuodeksi on voittajan valittavissa. Pääkilpailun kolme parasta ja muiden pelien voittajat palkitaan, sekä myös paras scratch-tulos. Ylijäävät palkinnot arvotaan pelin päätteeksi läsnäolevien kilpailijoiden kesken.

Varmista mukanaolosi golfkevään kohokohdassa maksamalla osallistumismaksu 80 € Alumnikauppaan viimeistään 27.5. Maksettuasi muista ilmoittaa pelaajatietosi erillisellä lomakkeella. Osallistumismaksu sisältää pelimaksut ja lounaan. Golfauton voi varata ilmoittautumisen yhteydessä (maksu 35 € suoritetaan paikan päällä caddiemasterille).

Keskiviikko 1.6.2022 kello 10-n.16, Peuramaa Golf (Vanha Peura -rata, Peuramaantie 152, 02480 Kirkkonummi).

Alumni Afterwork: Podcastit

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla ajankohtaisia terveisiä yliopistolta ja tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kytkös yliopisto..
Kuva: Teatterimuseo

Alumni & Lapsi: Teatteriseikkailu