ALUMNIJUHLA

Agora valoisa crop

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu jälleen Alumnijuhlaan – tervetuloa mukaan juhlimaan! Luvassa on perinteiseen tapaan herkullista ruokaa ja juomaa, seurustelua ja sopivasti ohjelmaa – mm. Vuoden Alumnin 2024 valinta, dosentti ja partneri (Kari & Pantsar Co.) Mari Pantsarin puhe yliopistolle sekä musiikkia. Tällä kertaa paikkana on yliopiston päärakennuksen katetulle sisäpihalle avautuva upouusi Agora-tila, jossa pääsemme istuvan illallisen sijaan nauttimaan rennoissa merkeissä ohjelmasta ja buffet-ruokailusta.

Osallistumismaksu on Alumniyhdistyksen jäsenille 45 € ja muille omakustannehinnan 50 € sisältäen alkumaljan, ruokaisan kolmen salaatin buffetin lisukkeineen sekä viiniä. Ilmoittaudu mukaan maksamalla osallistumismaksu allaolevan linkin kautta Alumnikaupassa. Kun täytät kaikki tarvittavat tiedot Alumnikaupassa lippua ostaessasi, sinun ei enää tarvitse täyttää erillistä ilmoittautumislomaketta. Tapahtuman pukukoodi on vapaa: voit pukeutua esimerkiksi arkipukuun, mekkoon tai muuhun juhlaan sopivaan siistiin asuun.

Avecit ja ystävät ovat tervetulleita juhlaan vaikka eivät olisikaan alumneja, joten kannattaa kutsua heidätkin mukaan. Tervetuloa nauttimaan iloisesta tunnelmasta ja nostamaan malja Yliopistolle ja Alumniyhdistykselle yhdessä vanhojen ja uusien alumnituttujen kanssa!

Torstai 9.11.2023 kello 18-20, Yliopiston päärakennuksen Agora (Fabianinkatu 33).

Samanlaisia tapahtumia

AlumniGolf IX ja Katastrofigolf

Perinteinen AlumniGolf pelataan tänä vuonna osana SPR:n Katastrofigolf-tapahtumaa Nevas Golfissa. Teemme yhteistyötä Suomen Punaisen Ristin Suomenlinnan osaston kanssa, joka on järjestänyt Katastrofigolfin jo yli kymmenen vuoden ajan Nälkäpäivän yhte..

Alumnijuhla