ALUMNIJUHLA

Alumnijuhla 2021

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu jälleen perinteiseen Alumnijuhlaan, jota vietetään ravintola Pörssissä ohjelmallisen illallisen merkeissä. Ohjelmassa on muun muassa Vuoden Alumnin 2023 valinta, Työn ja talouden tutkimus LABOREn johtaja Mika Malirannan alumnipuhe yliopistolle, palkitun lausuja Mirjami Heikkisen esitys sekä iloista juhlatunnelmaa ja tanssia. Herkullisen kolmen ruokalajin illallisen viineineen ja kahvin aveceineen sekä tervetuliaismaljan sisältävä illalliskortti maksaa yhdistyksen jäsenille 85 € ja muille omakustannehinnan 100 €. Juhlan pukukoodina on tumma puku.

Varmista paikkasi ostamalla lippu Alumnikaupasta, minkä lisäksi muista ilmoittaa ruokavaliosi, plaseeraustoiveesi ja muut lisätiedot erillisellä lomakkeella (linkit Alumnikauppaan ja lomakeeseen alla). Avecit ja ystävät ovat tervetulleita juhlaan vaikka eivät olisikaan alumneja, joten kutsu heidätkin mukaan – hyvä seura kruunaa juhlan. Tule mukaan nauttimaan iloisesta tunnelmasta ja nostamaan malja Yliopistolle ja Alumniyhdistykselle yhdessä vanhojen ja uusien alumnituttujen kanssa!

Huom! Ilmoittautuminen juhlaan on päättynyt 16.10.2022.

Perjantai 21.10.2022 kello 18, Ravintola Pörssi (Fabianinkatu 14).

Talous ja humanismi

Ideat muokkaavat maailmaa ja ne ovat muovanneet myös taloudellista todellisuutta. Ilman kristinuskoa, uskonpuhdistusta, valistusta ja hyvinvointivaltion ideaa markkinatalous ei olisi kehittynyt nykyisenlaiseksi. Siksi talouden ymmärtämiseksi tarvitaan kultt..
Kuva: Jani Laukkanen

Vuoden Alumnin juhlaluento: Mari Leppänen