Helsingin yliopiston alumni ry:n vuosikokous

Klubba_RGB

Helsingin yliopiston alumni ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään torstaina 11.11.2021 klo 17.00 Kielikeskuksen juhlasalissa (Fabianinkatu 26, 3. krs). Kokouksessa mm. käsitellään vuoden 2020 tilinpäätös ja toimintakertomus, hyväksytään vuoden 2022 toimintasuunnitelma, talousarvio ja jäsenmaksut sekä valitaan valtuuskunnan ja hallituksen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle. Kokouksen jälkeen on luvassa tarjoilua.

Kokouksen esityslista sekä toimintakertomus 2020 ja toimintasuunnitelma 2022 ovat nähtävillä yhdistyksen verkkosivuilla ja muutkin vuosikokousmateriaalit toimistolla (Yliopistonkatu 3, 3. krs) pääsääntöisesti arkisin klo 10-16 välisenä aikana. Suosittelemme olemaan etukäteen yhteydessä toimistoon, mikäli haluat tutustua materiaaleihin paikan päällä.

Voit myös ilmaista mielipiteesi kokouksessa käsiteltävistä aiheista sähköpostitse osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi. Virallisia esityksiä voi kuitenkin tehdä ainoastaan paikan päällä kokouksessa; kokoukseen ei ole etäosallistumismahdollisuutta. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan yhdistyksen yhteisiin asioihin!

Torstai 11.11.2021 kello 17-19, Kielikeskuksen juhlasali (Fabianinkatu 26, 3. krs).

Alumni Afterwork: Opiskelijoiden vappuperinteet

Alumni Afterwork -tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla mielenkiintoisia tarinoita yliopistoyhteisöstä sekä tavata muita alumneja matalalla kynnyksellä lasillisen äärellä. Afterworkit järjestetään ravintoloissa tai baareissa, joilla on vahva kyt..
Kuva: JT-Line

Alumnien vappuristeily