Humanistina työelämässä – virtuaalinen kohtaamispaikka

Humanistina työelämässä -tilaisuus on virtuaalinen kohtaamispaikka humanististen alojen alumneille ja opiskelijoille. Tilaisuuden tavoitteena on edistää humanistien työllistymistä ja tarjota alumneille mahdollisuus niin rekrytoida osaajia kuin olla tukemassa opiskelijoiden työllistymistä minimentoroinnin keinoin.

Tilaisuuteen voit osallistua:

• työnantajan roolissa, jos etsit osaajia tai vaikkapa harjoittelijaa. Yritys- tai organisaatioesittelyn lisäksi osallistujien työnantajaprofiilit ja työtarjoukset julkaistaan Helsingin yliopiston JobTeaser-alustalla, joita markkinoidaan opiskelijoille.
  • mentorin roolissa, jos haluat olla keskusteluapuna opiskelijoille, jotka pohdiskelevat ura- ja työllistymissuunnitelmiaan. Opiskelijat ja alumnit voivat varata 20 min ajan keskustelulle.
  • alumnina, jos etsit töitä tai polkuasi työelämään.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen avautuu elokuussa. Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Helsingin yliopiston urapalvelut ja Helsingin yliopiston alumniyhdistys. Tiedustelut ja yhteydenotot: Urapalvelut, sähköposti careerservices@helsinki.fi.

Torstai 14.10.2021 kello 14-16. Tapahtuma toteutetaan kokonaan verkossa, ja suoratoistolinkki lähetetään ilmoittautuneille erikseen.