Kirjallisuuspiiri: Juha Hurme

Juha_Hurme_rajattu

Juha Hurme esittelee näyttein, lauluin ja mietelausein Aleksis Kiven ydinoppia ja metsäekologiaa. Mukana on Kiven modernismia laajentamassa myös ripaus Elmer Diktoniusta ja Gunnar Björlingiä. Finlandia-palkitun kirjailija, teatterintekijä Juha Hurmeen viimeisin teos on käännös Aleksis Kiven Seitsemästä veljeksestä.

Kevään kirjallisuuspiirien ohjelman ovat suunnitelleet S&S:n kustantaja Mirjam Ilvas ja Teoksen toimitusjohtaja Nina Paavolainen.

Maanantai 14.2.2022 kello 17-18, Metsätalo Sali 1 (Unioninkatu 40). Tapahtumaa voi seurata myös suoratoistona. Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa tammikuussa.

Kuva: Murdo MacLeod

Kirjallisuuspiiri: Maggie O’Farrell

Englanti 1580-luvulla: nuori latinanopettaja muuttaa asumaan tuoreen puolisonsa Agnesin kanssa Stratford-upon-Avoniin. Agnesista kasvaa vahva perheenäiti sekä puolisonsa vakaa tukija ja kannustaja. Mutta samaan aikaan kun miehen ura Lontoon teatterimaailmass..
Kuva: Miikka Pirinen