Kulttuuritreffit: Hypnotic Brass Ensemble Huvila-teltassa

juhlaviikot_1500x878

Alumniyhdistyksen syksy avataan Kulttuuritreffeillä, kun Helsingin juhlaviikkojen Huvila-teltassa on tarjolla jazzia ja soulia Hypnotic Brass Ensemblen ja Bobby Orozan tahtiin. Huikean konsertin lisäksi Alumniyhdistyksen jäsenille on luvassa 15 % alennus lipuista sekä ennakko-ohjelma, joka täsmentyy lähempänä tapahtumaa.

Chicagolainen Hypnotic Brass Ensemble koostuu trumpetinsoittajana tunnetun Phil Cochranin seitsemästä pojasta. He ovat kasvaneet jazzin huomassa ja jokainen seitsemästä veljestä on tarttunut puhallinsoittimeen jo lapsena. Bändin viimeisin oma levy on nimeltään The Bad Boys of Jazz, mutta jazzin lisäksi heidän musiikkinsa koostuu funkista, hiphopista, rockista sekä mojovasta annoksesta biletunnelmaa, jonka niin Erykah Badu kuin RZA ovat halunneet keikoilleen ja biiseihinsä.

Ilta alkaa klo 18 Alumniyhdistyksen ennakko-ohjelmalla. Klo 19 lavalle astuu illan ensimmäinen esiintyjä, vintagesoulin kultapoika Bobby Oroza – tangolaulajan ja jazzmuusikon jälkeläinen, joka tuo tyylikkääseen latinosouliin sensuellin vivahteen. Hypnotic Brass Ensemble ottaa Huvila-teltan haltuunsa klo 20.30.

Alumniyhdistykselle on varattu konserttiin 80 paikkaa alumnihintaan 31,45 € (norm. 37 €). Alennus on voimassa 5.8. asti ja liput ostetaan suoraan allaolevasta linkistä. Lippujen ostamisen lisäksi muista myös ilmoittaa osallistujatietosi erillisellä lomakkeella, niin tieto ennakko-ohjelmasta ja mahdollisista muutoksista tavoittaa sinut. Paikkoja ei voi kuitenkaan varata ilmoittautumislomakkeella, vaan alumnien lippukiintiö jaetaan ostojärjestyksessä.

Torstai 18.8.2022 kello 18, Huvila-teltta (Eläintarhantie 8).

Kulttuuritreffit: Sekunnit ennen kaatumista

Maaliskuun kulttuuritreffeillä suuntaamme Sellosaliin katsomaan Sekunnit ennen kaatumista -teatteriesitystä, joka perustuu Vuoden Alumnimme 2024 Hannele Cantellin samannimiseen kirjaan. Palkittu, omakohtainen teos kertoo, miten Cantellin elämä muuttui sair..
Kuva Pekka Suikkanen

Kulttuuritreffit: Musiikkitalon urut