KULTTUURITREFFIT: NYKYTAITEEN MUSEO KIASMA

Nabbteeri

Kiasma

Sääennuste tulevaisuudelle -näyttely käsittelee ihmisen suhdetta muihin lajeihin aikana, jolloin ilmastonmuutos ja lajien joukkosukupuutto kaventavat elämän mahdollisuuksia maapallolla. Kun ajattelemme tulevaisuutta, meidän on otettava huomioon se, miten riippuvaisia eri lajit ovat toisistaan, ja arvioitava lajien väliset suhteet uudelleen. Näyttely oli esillä Venetsian biennaalin Pohjoismaisessa paviljongissa 2019. Näyttelyssä ovat mukana suomalainen taiteilijakollektiivi nabbteeri, norjalainen Ane Graff ja ruotsalainen Ingela Ihrman.

Alumniyhdistyksen jäsenille on varattu kolme opastusta (à 20 hlö) näyttelyyn. Opastukset alkavat klo 17.00 (suomen- ja ruotsinkielinen opastus) ja klo 17.30 (suomenkielinen opastus). Ilmoittaudu haluamallesi opastukselle ja maksa osallistumismaksu 7€ Alumnikaupassa. Sisäänpääsymaksu museoon maksetaan omatoimisesti paikan päällä.

Ke 12.2.2020 klo 17 & 17.30, Nykytaiteen museo Kiasma, Mannerheiminaukio 2

Valokuvaaja: Sami Kuokkanen

Kulttuuritreffit: TOVE-elokuvan ennakkonäytös

Alumniyhdistyksen jäsenillä on ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä uusi TOVE-elokuva eksklusiivisessa ennakkonäytöksessä ennen maailmanensi-iltaa. TOVE on elokuva maailmankuulun taiteilijan luovasta energiasta sekä identiteetin ja vapauden etsinnästä. ..