Kulttuuritreffit: Själarnas Ö

Själarnas Ö

Johanna Holmströmin samannimiseen menestysromaaniin perustuva Själarnas ö – Sielujen saari on koskettava draama pimeydestä, valosta ja lähimmäisenä olemisesta. Tarina sijoittuu Turunmaan saaristoon, Seilin saaressa olevaan mielisairaalaan, jonne lähetetään eri-ikäisiä, erilaisista taustoista tulevia ja erilaisia diagnooseja saaneita naisia. Vain harva heistä lähtee koskaan saarelta. Sairaalan arkea leimaavat kaipaus ja suru, mutta myös yhteishenki, ystävyys ja elämänhalu.

Musiikkipitoisen esityksen on ohjannut Mikaela Hasán, koreografiasta vastaa Hanna Brotherus ja näyttelijäensembleen kuuluvat mm. Minttu Mustakallio, Saga Sarkola ja Johanna af Schultén. ”Nämä onnettomat sielut laulavat lujasti ja koko sydämestään. Laulun yltyessä kovimmilleen tuntuu kuin kaikkien äänet sulautuisivat yhteen.”

Alumniyhdistykselle on varattu esitykseen 50 paikkaa hintaan 42 € (norm. 48 €). Ilmoittaudu mukaan allaolevan linkin kautta ja käy sen jälkeen itse lunastamassa lippusi Svenska Teaternin lipunmyynnistä (sisäänkäynti Mannerheimintieltä Café Artistin ovista) tai Lippupisteen palvelupisteeltä varausnumerolla 571-28459652. Lippupisteen palvelupisteillä lipun hintaan lisätään palvelupalkkiot ja mahdolliset tilaus- ja maksutapamaksut. Svenska Teaternin lipunmyynti on kesällä suljettu ja aukeaa jälleen elokuussa (avoinna ti-la klo 12-18). Liput on lunastettava 1.10. mennessä.

Tiistai 1.11.2022 kello 19, Svenska Teatern (Pohjoisesplanadi 2).

Kulttuuritreffit: Hypnotic Brass Ensemble Huvila-teltassa

Alumniyhdistyksen syksy avataan Kulttuuritreffeillä, kun Helsingin juhlaviikkojen Huvila-teltassa on tarjolla jazzia ja soulia Hypnotic Brass Ensemblen ja Bobby Orozan tahtiin. Huikean konsertin lisäksi Alumniyhdistyksen jäsenille on luvassa 15 % alennus li..

Kulttuuritreffit: Esquive

Syksyn huimapäisimmät Kulttuuritreffit vievät alumnit kokemaan nykysirkusta ranskalaisten trampoliinin taitajien pariin. Gaëtan Levêquen Esquive kutsuu katsojan tarkastelemaan ihmisen sisäistä halua kohota yhä ylemmäs ja ylemmäs ja kokemaan jatkuva p..