Suomen Lucia Helsingin yliopistolla

Lucia

Suomen Lucia 2021 vierailee Helsingin yliopistolla ja levittää lämpöä, valoa ja iloa Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen. Lucia laulaa meille kuoronsa kanssa, minkä jälkeen laulamme muutaman yhteislaulun. Lucian vierailu tarjoaa loistavan tilaisuuden alumneille ja lapsille kokoontua yhdessä juuri ennen joulua. Tarjolla on glögiä ja piparkakkuja – tervetuloa!

Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista. Muistathan myös ilmoittaa kanssasi mahdollisesti osallistuvien lasten lukumäärän.

Lauantai 18.12.2021 kello 9.30-10.30, Runeberg-sali (Yliopiston päärakennus, Aleksanterinkatu 5).

Jyri Sulander/SPL

Huuhkajat: Suomi-Romania

Syyskuussa pääsemme seuraamaan Vuoden Alumni 2022 Markku “Rive” Kanervaa tositoimissa, kun Suomen miesten jalkapallomaajoukkue kohtaa UEFA Nations Leaguen ottelussa Olympiastadionilla Romanian. Tasaisen jännittävässä B-divisioonan lohkossa ka..

Alumni Afterwork