Suomen Lucia Helsingin yliopistolla

Lucia

Suomen Lucia 2021 vierailee Helsingin yliopistolla ja levittää lämpöä, valoa ja iloa Alumniyhdistyksen jäsenille ja heidän perheilleen. Lucia laulaa meille kuoronsa kanssa, minkä jälkeen laulamme muutaman yhteislaulun. Lucian vierailu tarjoaa loistavan tilaisuuden alumneille ja lapsille kokoontua yhdessä juuri ennen joulua. Tarjolla on glögiä ja piparkakkuja – tervetuloa!

Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista. Muistathan myös ilmoittaa kanssasi mahdollisesti osallistuvien lasten lukumäärän.

Lauantai 18.12.2021 kello 9.30-10.30, Runeberg-sali (Yliopiston päärakennus, Aleksanterinkatu 33).

Alumni Afterwork

Alumni Afterworkit tulevat taas, tällä kertaa uudenlaisella konseptilla! Parin-kolmen kuukauden välein järjestettävät Afterwork-tapaamiset tarjoavat mahdollisuuden kuulla ajankohtaisia terveisiä yliopistolta ja tavata muita alumneja matalalla kynnyksell..

Alumnijuhla 2021

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu odotettuun Alumnijuhlaan. Viime vuonna emme päässeet juhlimaan yhdistyksen 30-vuotista taivalta, joten tänä vuonna otetaan vahinko takaisin – tule mukaan juhlimaan! Alumnijuhlaa vietetään perinteisin menoin ravintola P..