Tekoja maailman parhaaksi – lahjoittajat yliopiston tukena

tammi_1184x507px

Miten Helsingin yliopistolle voi tehdä lahjoituksen? Miten yliopisto hoitaa ja sijoittaa lahjoitusvarallisuuttaan? Mitä lahjoituksilla saadaan aikaan? Tervetuloa keskustelemaan ja kuulemaan, mitä lahjoitukset merkitsevät Helsingin yliopistolle. Keskustelemassa ovat Helsingin yliopiston kansleri Kaarle Hämeri ja yhteiskuntasuhteiden päällikkö Pia Dolivo.

Lahjoittamalla tieteelle olet mukana auttamassa Helsingin yliopistoa rakentamaan tulevaisuutta koulutuksella ja tutkimuksella. Jo yli 5700 yksityishenkilöä ja yhteisöä on tukenut Helsingin yliopistoa lahjoituksin, ja lahjoitusvaroilla tuetaan monipuolisesti opiskelua, opetusta ja tutkimusta kaikilla tieteenaloilla. Jokainen lahjoitus on tärkeä tuki tieteelle, ja yhdessä niillä saadaan paljon aikaan!

Keskiviikko 3.11.2021 kello 16-17.30, Metsätalo Sali 1 (Unioninkatu 40). Tapahtumaa voi seurata myös suoratoistona.

Fuksiseikkailu 2021: Alumnirasti

HUOM: Tapahtuman ajankohta on muuttunut! Alun perin ilmoitetusta poiketen Fuksiseikkailu järjestetään 5.10.2021. “Loistava yhdistelmä hauskuutta ja hyödyllisyyttä!” Tule mukaan fuksiseikkailuun! Fuksiseikkailu on Helsingin yliopiston ylioppilasku..

Soc&Kom-dagen 2021

Alumniyhdistys osallistuu jokavuotiseen Svenska Social- och Kommunalhögskolanin järjestämään Soc&Kom-dageniin. Tarkempi ohjelma julkaistaan syksyn aikana. Torstai 18.11.2021, Svenska Social- och Kommunalhögskolan (Snellmaninkatu 12)...