Tiedeklubi 17.11.2021

Kuvituskuva_1200X_Unsplash_C

Tiedeklubia 17.11.2021 isännöi Suomalaisten Kemistien Seura. Tiedeklubien tavoitteena on tarjota mielenkiintoista tiedeohjelmaa parhaaseen after work -aikaan. Ravintola Manalassa järjestettävien livetapahtuman lisäksi Tiedeklubien ohjelmaa voi kuunnella podcast-muodossa. Tilaisuudet tallennetaan ja julkaistaan äänitiedostoina aina tapahtuman jälkeisenä päivänä.

Tiedeklubien pääjärjestäjä on Tieteellisten seurain valtuuskunta (TSV), joka vastaa muun muassa Tieteen päivien ja Tieteiden yön järjestelyistä. Syksyn 2021 klubien ohjelmasta vastaavat Kirjallisuudentutkijain Seura, Suomalaisten Kemistien Seura ja Suomen ympäristökeskus SYKE. Tiedeklubeja koordinoi Tieteellisten seurain valtuuskunta (TSV). Yhteistyössä on mukana myös Helsingin yliopiston alumniyhdistys.

Tiedeklubeille on vapaa pääsy mutta tilaisuudessa on rajallinen määrä paikkoja. Paikat jaetaan ilmottautumisjärjestyksessä. Toimithan nopeasti!

Keskiviikko 17.11.2021 kello 17-18, Ravintola Manala, (Dagmarinkatu 2).

Tiedeklubi 13.10.2021

Tiedeklubia 13.10.2021 isännöi Suomen Ympäristökeskus SYKE. Tiedeklubien tavoitteena on tarjota mielenkiintoista tiedeohjelmaa parhaaseen after work -aikaan. Ravintola Manalassa järjestettävien livetapahtuman lisäksi Tiedeklubien ohjelmaa voi kuunnella ..

Tiedeklubi 15.12.2021

Tiedeklubia 15.12.2021 isännöi Kirjallisuudentutkijain Seura. Tiedeklubien tavoitteena on tarjota mielenkiintoista tiedeohjelmaa parhaaseen after work -aikaan. Ravintola Manalassa järjestettävien livetapahtuman lisäksi Tiedeklubien ohjelmaa voi kuunnella ..