Vuoden Alumnin juhlaluento: Markku Kanerva

vuoden_alumni_2022_3_fi_1920x1080

Alumniyhdistyksen kevät huipentuu perinteiseen tapaan Vuoden Alumnin juhlaluentoon. Kaikille avoimen yleisöluennon pitää Alumniyhdistyksen Vuoden Alumniksi 2022 valitsema Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja, KM Markku Kanerva. Juhlaluento pidetään Yliopiston juhlasalissa ja sen yhteydessä on viinitarjoilu.

Suomen miehet ensimmäistä kertaa jalkapallon arvokisoihin luotsannut ja hyvän joukkuehengen tärkeyttä korostanut Kanerva puhuu otsikolla Entä jos Suomi olisi ryhmähengen luomisen mallimaa? Luennollaan hän käsittelee mm. suomalaisen valmennusosaamisen kehittämistä ja hyvän ryhmähengen merkitystä laajemminkin.

Vuoden Alumni on Helsingin yliopiston myönteinen lähettiläs. Alumniyhdistys valitsee tehtävään vuosittain henkilön, joka on toiminnallaan tukenut Helsingin yliopiston periaatteita ja akateemisen koulutuksen arvostusta sekä nostanut akateemista Helsingin henkeä. Alumniyhdistys katsoo, että Markku Kanerva on ennakkoluulottomasti soveltanut koulutustaan huippu-urheiluun ja osoittanut, että suomalaisen opettajankoulutuksen eväin on mahdollista toteuttaa sukupolvien unelmia myös pelikentällä.

Tiistai 12.4.2022 kello 17, Yliopiston juhlasali (Aleksanterinkatu 5).

Nordic Business Forum 2022

Tämän vuoden Nordic Business Forumin teemana on Future-Focused Leadership. Alumniyhdistyksen itsenäisesti järjestetyssä NBF live stream -tilaisuudessa voit seurata huippupuhujien esityksiä muiden alumnien seurassa suorana lähetyksenä. Tapahtumaan on ra..

ALUMNIJUHLA

Alumniyhdistyksen syksy huipentuu jälleen perinteiseen Alumnijuhlaan, jota vietetään ravintola Pörssissä ohjelmallisen illallisen merkeissä. Luvassa on herkullista ruokaa ja juomaa, sopivasti ohjelmaa, Vuoden Alumnin 2023 valinta, musiikkia ja seurustelu..