Kuinka käytän Zoom-videopalvelua?

Jos olet käyttänyt Zoom-alustaa laitteellasi aiemminKlikattuasi linkkiä verkkoselaimesi pyytää sinua avaamaan Zoomin. Hyväksy Zoomin avaaminen ja pääset tapahtuman odotushuoneeseen. Syötä haluamasi nimimerkki. Tapahtuma ja järjestäjien videolähetys alkaa tapahtuman alkamisajankohtana. Hyväksy audio- ja video-asetukset. Sinun ei tarvitse kirjautua Zoom-alustalle.

Jos et ole aiemmin käyttänyt Zoom-alustaa laitteellasi: Klikattuasi linkkiä selaimesi pyytää sinua lataamaan Zoom-sovelluksen. Lataamisen jälkeen selain käynnistää tapahtuman odotushuoneen. Voit myös avata Zoomin selaimessasi, jos et halua ladata sovellusta valitsemalla sivun alareunasta: If you cannot download or run the application, start from your browser. Syötä haluamasi nimimerkki. Tapahtuma ja järjestäjien videolähetys alkaa tapahtuman alkamisajankohtana. Hyväksy audio- ja video-asetukset. Sinun ei tarvitse kirjautua Zoom-alustalle.

Klikkaa kuvia nähdäksesi esimerkit paremmin.

Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse hy@alumniyhdistys.fi, jos sinulla on vaikeuksia käynnistää verkkoseminaari laitteellasi.