Helsingin yliopiston alumni ry:n vuosikokous

Klubba_RGB

Helsingin yliopiston alumni ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään keskiviikkona 16.11.2022 klo 17.00 Kielikeskuksen juhlasalissa (Fabianinkatu 26, 3. krs). Kokouksessa mm. käsitellään vuoden 2021 tilinpäätös ja toimintakertomus, hyväksytään vuoden 2023 toimintasuunnitelma, talousarvio ja jäsenmaksut sekä valitaan valtuuskunnan ja hallituksen uudet jäsenet erovuoroisten tilalle. Viime vuoden vuosikokouksessa käydyn keskustelun mukaisesti kokouksessa päätetään myös yhdistyksen sääntöjen muuttamisesta. Kokouksen jälkeen on luvassa tarjoilua.

Kokouksen esityslista sekä toimintakertomus 2021, toimintasuunnitelma 2023 ja esitys sääntöjen muuttamisesta ovat nähtävillä yhdistyksen verkkosivuilla ja muutkin vuosikokousmateriaalit toimistolla (Yliopistonkatu 3, 3. krs) pääsääntöisesti arkisin kello 10-16 välisenä aikana. Suosittelemme olemaan etukäteen yhteydessä toimistoon, mikäli haluat tutustua materiaaleihin paikan päällä.

Voit myös ilmaista mielipiteesi kokouksessa käsiteltävistä asioista sähköpostitse osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi. Virallisia esityksiä voi kuitenkin tehdä ainoastaan paikan päällä kokouksessa, eikä kokoukseen ole etäosallistumismahdollisuutta. Tervetuloa mukaan vaikuttamaan yhdistyksen yhteisiin asioihin!

Keskiviikko 16.11.2022 kello 17-19, Kielikeskuksen juhlasali (Fabianinkatu 26).

Talous ja humanismi

Ideat muokkaavat maailmaa ja ne ovat muovanneet myös taloudellista todellisuutta. Ilman kristinuskoa, uskonpuhdistusta, valistusta ja hyvinvointivaltion ideaa markkinatalous ei olisi kehittynyt nykyisenlaiseksi. Siksi talouden ymmärtämiseksi tarvitaan kultt..
Kuva: Jani Laukkanen

Vuoden Alumnin juhlaluento: Mari Leppänen