(webinaari) Kirjailijatreffit: Nationen

Fotograf: Niklas Sandström

Muistatko sitsit, jotka lähtivät käsistä, fantastisen luennon tai jonkin muun akateemisen anekdootin Helsingin yliopiston opiskelija-elämästä? Jaa omat opiskelumuistosi nostalgisella matkalla Helsingin opiskelija- ja osakuntaelämään.Kirjailija ja freelance-journalisti Michaela von Kügelen, joka julkaisi juuri toisen romaaninsa Nationen, keskustelee mm. osakuntaelämästä ja kirjailijan urastaan digitaalisilla kirjailijatreffeillä. Häntä haastattelee Nylands nationenin kuraattori Anna Öhman. Nationen-teoksessa von Kügelgen kuvaa riehakkaita juhlia, ystävyyssuhteita ja sydänsärkyjä lämmöllä, huumorilla ja rakkaudella, ja lukijan saa liikkua tutussa yliopistoympäristössä ja osallistua juhliin tahmaisilla tanssilattioilla.

Haastattelu käydään ruotsiksi ja yhteinen keskustelu kahdella kielellä. Tapahtuma järjestetään videopalvelu Zoomissa. Linkki tapahtumaan lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostitse päivää ennen tapahtuman alkua. Ohjeet Zoomin käyttämiseen ja lataamiseen löydät täältä. Voit osallistua keskusteluun etukäteen jakamalla omia opiskelumuistojasi ilmoittautumislomakkeessa tai esittämällä kysymyksiä kirjailijalle.

Alumniyhdistyksen jäsenenä saat kirjan etuhintaan 20,93€ (norm. 27,90€) ja ilman toimituskuluja Förlagetin verkkokaupasta. Käytä ostoskorissa koodi NATIONEN. Tarjous on voimassa 31.5.2020 asti. Voit myös ostaa teoksen signeerattuna suoraan kirjailijalta hintaan 25€.

Tiistai 12.5.2020 klo 17.30, videopalvelu Zoom