Alumni, tule mukaan!

AA Alumni tule mukaan

Alumni Ambassador -palvelu tarjoaa vapaaehtoisille Alumniyhdistyksen jäsenille mahdollisuuden auttaa opiskelijoita työelämän kysymyksissä oman kokemuksen ja osaamisen pohjalta. Alumni Ambassadorina toimiminen ei vaadi tehtävään kouluttautumista etkä sitoudu mihinkään pidemmäksi aikaa. Voit itse valita kanavat, joiden kautta sinuun voi ottaa yhteyttä, ja tarvittaessa voit myös helposti jättäytyä tauolle palvelusta.

Näin pääset mukaan Alumni Ambassadoriksi:

1. Tutustu tarkemmin palveluun allaolevista linkeistä
  2. Ilmoittaudu Alumni Ambassadoriksi täyttämällä tämä lomake
  3. Odota vahvistusta ja tarkempia ohjeita Alumniyhdistyksen toimistolta.

Palveluun ilmoittautumisen yhteydessä suosittelemme myös, että käyt liittymässä Alumniyhdistyksen LinkedIn-ryhmään. Ryhmässä alumnit ja opiskelijat voivat vinkata työ- ja harjoittelupaikkoja sekä keskustella työstä ja urasta. Ryhmä on rajattu vain Helsingin yliopiston alumneille, opiskelijoille ja henkilökunnalle, joten kaikki sen jäsenet ovat osa yliopistoyhteisöä.