Opiskelija, tule mukaan!

AA Opiskelija tule mukaan

Alumni Ambassador -palvelun kautta voit ottaa yhteyttä Helsingin yliopiston alumneihin, jotka haluavat auttaa opiskelijoita työllistymään. Alumni Ambassadorit voivat mm. arvioida ansioluetteloita, vastata kysymyksiin työnhausta tai alakohtaisesta osaamisesta, auttaa oman osaamisen tunnistamisessa tai vinkata työ- ja harjoittelupaikkoja. Palvelu on opiskelijoille ilmainen eikä vaadi Alumniyhdistyksen jäsenyyttä. Myös kahden viime vuoden aikana valmistuneet voivat käyttää palvelua, mutta se edellyttää Alumniyhdistyksen AlumniFuksi-jäsenyyttä.

Näin pääset mukaan Alumni Ambassador -palveluun:

1. Tutustu tarkemmin palveluun allaolevista linkeistä
  2. Ilmoittaudu mukaan täyttämällä tämä lomake
  3. Odota hyväksyntää ja tarkempia ohjeita Alumniyhdistyksen toimistolta.

Palveluun ilmoittautumisen yhteydessä suosittelemme myös, että käyt liittymässä Alumniyhdistyksen LinkedIn-ryhmään. Ryhmässä alumnit ja opiskelijat voivat vinkata työ- ja harjoittelupaikkoja sekä keskustella työstä ja urasta. Ryhmä on rajattu vain Helsingin yliopiston alumneille, opiskelijoille ja henkilökunnalle, joten kaikki sen jäsenet ovat osa yliopistoyhteisöä.