Kuka on alumni?

kultareunakuva_2000px_mv_fi

Oletko opiskellut tai työskennelyt Helsingin yliopistossa? Jos vastasit kyllä, olet alumni.

Alumneja ovat kaikki Helsingin yliopiston aiemmat ja nykyiset opiskelijat ja työntekijät. Olet alumni, vaikka et olisi valmistunut.

Alumni on latinaa ja tarkoittaa oppilaitoksesta valmistunutta opiskelijaa, kasvattia.

Opiskeluaika yhdistää sinut kaikkiin muihin Helsingin yliopistossa opiskelleisiin alumneihin ympäri maailmaa. Liity yli 180 000 alumnin yhteisöön, johon kuulut ja hyödy kaikista eduista.

Sinun yliopistosi

kultareunakuva_2000px_mv_fi
Alumnien osaamista tarvitaan yliopiston ja alumnitoiminnan tueksi. Alumnit ja Alumniyhdistys ovat tärkeä osa yliopistoperhettä. Alumniyhdistyksen jäsenenä vaikutat yliopiston tulevaisuuteen ja tuet nykyisiä opiskelijoita. Alumniyhdistys tekee aktiivista ja ansiokasta yhteistyötä yliopiston kanssa.

Olemme yliopiston ystäviä ja rakentavasti kriittisiä kumppaneita.

LUE LISÄÄ JÄSENYYDESTÄ

Olet pääs­syt pit­käl­le

kultareunakuva_2000px_mv_fi

Vuotesi opiskelijana Helsingin yliopistossa ovat päättymässä tai jo päättyneet. Vuotesi Helsingin yliopiston alumnina ovat alkaneet ja jatkuvat loppuelämän!

VERKOSTOIDU osana yli 7000:n alumnin yhteisöä
OSALLISTU monipuoliseen ohjelmaan ja akateemiseen vapaaehtoistyöhön
TUE opiskelijoiden työllistymistä
OPI uutta ylläpitämällä yhteyttä yliopistoon
SÄÄSTÄ akateemisilla jäseneduilla

Helsingin yliopiston Alumniyhdistys on yli 7000 jäsenen asiantuntijaverkosto, joka tarjoaa tukea urallesi. Yhdistys on tulevaisuuden työnantajien ja työnhakijoiden kohtaamispaikka, jossa mentori ja aktori kohtaavat ja uusia ystävyyksiä solmitaan. Rekisteröidy Alumniyhdistyksen omaan Alumni Ambassador -palveluun yhdistyksen suljetussa LinkedIn-ryhmässä. Ja auta opiskelijaa.

LIITY ALUMNI AMBASSADORIKSI

Liit­ty­mi­nen on help­poa

_e3f6908_0109-14_photo_hy_linda_tammisto

Alumniyhdistyksen jäseneksi liittyminen on helppoa. Voit liittyä verkossa, lähettää sähköpostia osoitteeseen hy@alumniyhdistys.fi tai soittaa alumnitoimistoon puh. +358 50 4484120.

Liity nyt jäseneksi yhteisöön johon kuulut ja hyödy kaikista eduista. Alumniyhdistyksen jäsenenä sinulle on tarjolla ainutlaatuinen poikkitieteellinen ohjelma joka koostuu seminaareista, luennoista, matkoista ja juhlista sekä Yliopisto-lehden vuosikerta painettuna kotiin tai työpaikalle toimitettuna, alennuksia konserttilippuista, lehdistä, kirjoista, kursseista ja liikuntapalveluista sekä mahdollisuus vaikuttaa yliopistoon ja sen tulevaisuuteen. Hyödynnä lukuisia jäsenetuja, osallistu yli 40 tapahtumaan vuosittain.